>

MARIA

Kaliniixta kosmee :D

Okej kitakste ta pragmata exoun os eksis, twra exo mia ipervolika megali diathesi kai niotho oti exo ebnefsi opote tha sas grapso ligo gia kati..

aaax nai to vrika..

fetos to kalokairi ekana iliotherapia..kai erxete kai kathete enas dipla mou kai arxizei na mou milaei.. ligo spastiko gt ithela na akouso mousiki alla telos pantos, tou apantousa.. kai se mia stigmi sinditopio oti to ksero to pedi apo paliaa.. alla den leo tpt kai afino auton na nomizei oti den ton thimame.. sto entometaksi prospathei na mou thimise poios einai. Eixe plaaka.. kai se mia stigmi mou leei "se eixa kai sto Hi5 palia" (mia selida pou itan  vlakia) kai ego ekei eixa anevasi mia foto pou filousa mia fili mou (petaxta panta) kai me rotaei to pedi.
-PALIA ISOUNA LESVIA???
me epiase nevriko gelio, akoma gelao otan to skeftomai.. alla oxi den imoun pote.. i imoun? :O :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0